helg jobb

hej hej

snart e det jul jippi :) gött e såå mysigt tycker jag. fast jag hinner inte va hemma och greja mkt nu jobbar helgen inte söndag dock men har jobbat tors fre och så ska jag jobba imorn hoppas inte de säger till mej att jag ska jobba på söndag för nu har jag bokat en tåg biljett hem.
ska på "julbord" imorn i åmål me torrskogs buss hehe se om jag hinner men det ska jag göra om jag slutar när de har sagt.

jag har köpt mej en skinn jacka :D love it stolt som bare den hehe sen har jagköpt en klänning te nyår ett riktigt fynd hehe mkt bra ska bli så himla skoj på nyår längtar verkligen..
och den 5 jan ska jag te Dalia hehe äntligen kommer man in hehe :P Ellenor fyller 20 den 3:e så ska ha lite party hehe skoj skoj....

synd att jag får åka så tidigt från karlskrona men jag tror väl ändå att jag ska upp te karlstad och jobba nått i början på jan.
idag var jag helt själv på mitt i city och det va AS mö folk fick springa som en dåre in och ut på lagret klättra i stegar och ja hej och hå hehe men det va samtidigt kul men vi skulle ju vart två t ycker jag det e för mkt att hålla reda på när man e själv blev ju fan kö men men så e det solde för rätt mkt hehe :) så chefen blev väldigt nöjd över mej hehe....

ska väl diska och städa lite blir ju ett tag man e hemma nu gött...

ha en riktigt GOD JUL kram Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0