jul stök

hej hej!!

nu sitter jag i lägenheten nina e här har nyss drucke glögg och åte pepparkakor sen har det vart lite pyssel me hehe :) har vart hemma hela helgen så kom upp te karlstad idag hemma har det blitt bakning kola kakor, knäck, ischoklad godis e gott hehe...  

i fredags kom sandra hit till karlstad :) va ute och handla lite på kväll sen va vi ute på lördagen och handla hela dan typ så det blev en del julklappar bra det hehe... sen åkte vi me bussen hem ve 4 sen va man hemma en timme sen åkte ja te åsen sandra o co käka tacos och tjöta sen va man chaufför te ed för camilla och ann-sofie :) skoj.. efter att vi hade släppt av dom åkte jag och sandra te bengtsfors och kolla lite men så dött som det kan bli en lördag kväll va det i bengtsfors kan jag ju säga fanns inte en själ ute typ man fick leta om man skulle hitta nån fest men vi hitta allt min granne och tremänning kim ute och rände hehe så han fick vi me oss bara att han skulle te långed så då åkte vi dit hehe räkte vattenpipa hehe hos nån av kims kompisar kommer inte ihåg va han hette men där blev vi kvar i alla fall te camilla ringde då bar det iväg te ed igen så när allt va över ochman hade kört hem allt folk så va väl kl ungefär 5 på möra när jag kom hem helt slut hehe men kul ve det.

massa pussar mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0