Lucia

hej hej!!
har precis komme från universitetet har vart på lucia me syrran :) va väl fint hehe fick lite mer julstämning sen så snöar det ju här uppe med jätte mysigt..
nackdelen var väl att man fick gå upp så jäkla tidigt men det e gött att komma upp i tid med hehe....

igår jobba jag :D maria ringde på tisdagen när jag va hemma hos mormor och morfar så det va bara att sätta sig på en buss upp te karlstad igen man hinner inte va mkt hemma men men det e gött att käna lite pengar hitilst har jag gjort 13 timmar hehe inte så jätte mkt men alltid något. får se om jag skajoba nått mer denna veckan. på lördag ska jag och sandra ut och shoppa julklappar i alla fall sen på kväll ska man vara chaufför.

ska nog greja med mitt CV nu hehe glömde det inte denna gången :D

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0