party all night long

hej hej !!
igår va det party party hehe va på arena :D jag och emelie en jobbar kompis va skojsigt hade tyvärr inte så jätte mkt att dricka men det gick  ju ändå jag ville mest ut för att dansa självklart hehe.... va ganska mkt mkt folk och det e ju kul men jag såg ingen känd där inne hmm... man brukar ju alltid se nån men ikke då jag träffa stefan erlandsson utanför då men :)
emelie ladanermasa låtarpå min dator igår hehe :) GLAD roligt me nått nytt kanju laddanersjälv men man vet aldrig va man ska ladda ner.
 
jobba igår me :) börjar kl 2 på bergvik stod me jenny te kl 5 sen stängde jag ve 6 :) såå nu har jagfått en aldeles egen nyckel te scorett tjoho hehe tyder på mer jobb hehe va bra lön igår me dubblet upp :) fick för 8 tim fast jag stod 4 bara hehe kanska nice...

ska hem kl 13. 10 så kanskeska görasig i ordning måste in på apoteket oxå.

imorn ska man te säffle :) träffa tobbe och hämta sandra sen ska jag te arbetförmedligen oxå mindre skoj men men..

snart jul hehe :)

emelie hemma här road hehe me en öl framför sig
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0