Götet

hej hej!
kommit hem te karlstad efter en helg i gbg me frida och sandra me co :) roligt roligt.... kom ca kl 23 till frida i fredags gjorde inte så mkt då mer äno tjöta :D.
på lördag jobba frida på förmiddan te tolv ca så fick sov morron åkte in te stan ca kl 1 handla lite och sånt te kl va 6 sen va det taco dags :) john gabby och cristian kom mkt trevligt..... sen åkte vi till fridas boyfriend och kola på film men det intresanta va nog hans hus hehe. de e jätte rika har hummer te bil och man e tvungen att knappa in kådså mankommer inpå gården hehe rätt mäktigt huset va stort typ 5 toaletter badrum två matsalar två tv rum köket jätte fint ja hehe det va ganska coolt men man våga ju fan inte röra nått ifall man revner nått hehe men det va fan i mej coolt :)
idag va det sövmöra sen va vi och hälsapå fyllosarna john gabby och cristian hehe i johnoch gabbys nya lägenhet jättefin :) sen åkte vi me tåget te karlstad vid 5 ungefär sånu e jag här igen.

e inne på min sista vecka nu på scorett :( fast det e ganska gött me men va  fanken ska jag göra sen hoppas jag får hoppa in ochjobba ibland :)

massa pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0