leverpastej macka

hej hej!
har inte hunne skriva på ett tag har vart på bergvik dessa dagarna och sen har det vart så mkt bra på tv hehe.... idag e det torsdag fan va gött hehe veckorna går as fort. på måndag ska jag vara ledig för då ska jag på astma kontroll :) så jag får va hemma yterligare en dag skönt. ska verligen utochförsöka hitta nått riktigtjobb snart det e 6st praktikanter + peronalen det går verkligen inte stå fyra st ien liten affär folk vågar ju intekomma in det e helt sjukt.

i helgen vad ska jag göra då tro hmm... jag vet faktiskt inte men hem tror jag att jag ska i alla fall men sandra prata på att jag skulle komma till säfle men nu har hon inte sagt nått så jag vet inte hur det blir ärligt talat.

jajanu måste jag fixa till håret :)
bye

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en bra dag! :)

2007-11-08 @ 08:52:47
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: Lia

lycka till med håret ;D

2007-11-08 @ 08:59:22
URL: http://hellolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0