diska, stryka...

hej hej!!

nu har äntligen bloggen kommit igång igen :).. idag e det onsdag mitt i vecka :P.. det går fort idag kommer syrran hit det e hotspot dagen imorn som hon ska på sen vet jag inte om hon skulle träffa sin metor igen jaja det e trevligt me sällskap :)...
igår jobba jag eftermiddan på bergvik, idag e jag ledigt men sen jobbar jag tor,fre lör o sön :) .... trevligt me jobb:P..
så idag får det bli en slöar dag innan syrran kommer har diskat och stryckt redan de e gött att de e gjort :)....
får se om man kanske tar sig en promenad idag ser faktiskt ut som om det kan klarna :) har ju vartsånt piss väder förut medans andra runt om i sverige haft fint väder :(  "sola i karlsta" hmm..den har inte jag sett mkt utav det senaste men jag hoppas väl att den kommer snart :)...

Snart drar man iväg te sälen :D göttans hoppas på sol hela veckan så man kan bli lite brun hehe :P.. det ska bli underbart skönt... sandra har äntligen bestämt sig nu att hon ska me hehe .. fast hon lura mej igår och satt att hon inte kunde men vem tänkte på att det va 1 april då haha...

i måndags va jag te IKEA så då fick jag mej stolsdyner te köket :) vita jätte fina tyvärr ingen matta men tyckte inte jag kunde dra me mej det på bussen hehe så det får bli nån gång när man har bilen :).. sen köpte jag gröna våraktiga kudd fodral till kuddarna i soffan :) så rummet går nu lite i grönt :)



ha en underbar dag kramar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0