HI HI!!!!


HEJ!!

Nu e jag tebaka i kära K-stad igen :) solen skiner dock inte här heller :( hehe....
kom hit ca: halv sju me bussen frö Årjäng hehe, jag gick direkt upp te MIC och hälsa på Tomas fick ett schema och lönebesked :) sen prata vi lite om "the big Party" tomorrow :D hehe...
nu sitter jag här i lung och ro me ensamheten :P ska nog snart sätta mej ve tv och kolla på Rent Hus :)

Igår Tisdag var jag hemma på förmiddan gosa me mina katter hehe :) sen vid kvart över tre åkte jag ner te Bengtsfors och te tandläkaren JIPPI (inte) hehe men hon sa att mina tänder va så fina och rena så det va ingen fara hehe....
efter tandläkarn åkte jag te Brohögen och mötte Nettan :) kom me Klänningen änteligen hehe :P.. det va väl ett år sen hon fick låna den typ hehe men nu har jag fått den i alla fall så vi stod där och tjöta ett tag... sen åkte jag te Billingen och hälsa på Linda :) va trevligt va ett tag sen man såg na hade kort hår och allt nu me.. så vi tjöta en stund, sen åkte jag te bengtsfors igen där jag träffa Ellenor och hennes mor på kickis :D blev en blåbärspaj och massa tjöt hehe trevligt trevligt :D efter en timme där åkte jag och ellen på en "ragg" hehe i STORA bengtsfors :P sen åkte vi te henne kolla på tv och tjöta och åt godis :)
20.30 åkte ja hem te Torrskog :D

              

Dessa Tre underbar Personerna Träffa jag :)


Längar såååå himla mkt te sunne asså det ska bli så himla roligt :) hehe bara vädret e me oss oxå som kommer det vara perfekt hehe :D
husvagn, plats och allt e ordnat så det e bara att tuta o köra :P...
hitta en gammal bild från sunne för två år sen när ja va där hehe måsta bara visa :D

image78

 Jag och Björn Rosenström :D brun va jag och Väldigt Gald hehe :P



ne nu blir det TV
hej svejs puss o kram // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0