Personal Festen !

 go morrn!!

igår på dan gjorde jag inget vettigt hehe :) tog det bara lungt och ladda inför kvällen :)

DressCode: Black and white
kl 18.30 åkte jag in te stan och te MIC där träffa jag Maria först hon jobba ju men hon sprang mellan gina och scorett hehe.. köpte kläder hon viste inte va hon skulle ha på sig men det blev riktigt bra de hon köpte hehe...
sen kom Sussi och Susanne, Susanne hade fått det lite om bakfoten och kom i rosa hehe typiskt henne men hon blev alt svart och vit te slut hehe :P...
sen kom Tomas, efter de gick vi ner och träffa de andra Mari,Cathrine,Jenny,Helen, Frida och Sofie :) satt där nere vi ett bord och tjöta och drack massa vin hehe :P va bara att ta glas efter glas kosta nada :P för oss i alla fall hehe hade riktigt roligt e så goa människor allihop :) Mari va uppe och dansa linedance hehe hon e såå goo,
när kl närma sig halv 9 drog vi vidare te "via appia" tror ja det hette va en krog på hörnett av mic i alla fall vi kom sist ut från MIC så när vi kom dit fanns det inge bord kvar te oss som alla 11 fick plats vid lite synd det va dåligt strukturerat de kunde ju vart paxade bord för varje butik blev ju så rörigt men vi fick den bästa platsen ändå hehe en snäll servitör lät och sitta uppe i kupolen :) va jätte fint hade egen bar och utsikten va helt underbar och taket va som en stjärn himlen :D fick italiensk buffé va jätte gott efter maten kom allt folk upp för det va ju där dans ochpartyt blev sen hehe... dansa som galningar hehe allihop :P va jätte roligt :) blev verkligen en lyckad kväll det va nog tack vare alla på scorett me de e för underbara :D vikket gäng hehe .. love them <3
åkte me sista bussen hem och den gick kvart i 12 ganska tidigt ändå för att va jag hehe men det va gött va helt slut Mari va me i bussen me :)


min Outfit för kvällen
image89

tack för en lyckad kväll

           
     

Idag ska jag jobba börjar inte förrän halv 4 men :) ska byta me nina så då får man träffa henne :) hon va inte me på festen igår sen har hon ju vart i alperna en vecka så det va ett tag sen ..
jobbar på Bergvik te kl 20

imorn åker man hem te torrskog igen :) kommer bli en massa mas ska ha me mej massa packning och datorn och så hade jag ingen bag här uppe så får bära kläderna i en IKEA kassa hur lodis kommer inte de se ut då hmm... varför har man inte bil för i sånna här lägen vore det väldigt bra.. men det ska väl gå de me hehe..
på söndag åker vi te Sälen :D äntligen får man slappna av lite hehe ska bli såå gött

ha de Puss // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0