stress!!

hej hej !!

lördag idag :) har nyss komme hem från jobbet, idag har det vart mkt mkt folk :P nest intill för mkt hehe... fick springa ut och in på lagret som en dåre typ sprang kanske inte men gick väldigt fort hehe...
va jag och chatrine som jobba på duvan idag är ju så stor på duvan nu oxå så man går himla mkt... skulle haft en stegräknare på sej asså hade nog blitt en hel del...
ja nu e man klar i alla fall för idag så man kan lugna ner sej lite jobbar imorn me själv hoppas det inte kommer så jätte mkt folk då hehe

igår jobba jag me helena praktikanten va jätte trevlig :) fast det va hennes sista dag lite synd men det verkar som hon ska få extra jobba lite för hon fick hoppa in idag på duvan...
va inne värsta söta killen igår me man smalt verkligen hehe :P... när jag tog betalt av han fick man nästan still blick hehe jag tror han märkte de att ja kola lite mkt hehe :) såå socker söööt hmmm.... men det va väl säkert första och sista gången man såg han men så e de...

ikväll blir det nog bara lungt ska försöka röjja upp lite här hemma för sen kanske pappa kommer hit en sväng har kört folk igen... kanske får bli pizza elle nått va längesen :)

blev finare väder idag me te slut fast det inte såg så ut i morse :) gött gött 
 
8 dagar kvar tills jag fyller 20 :D yeeehhh...

pussar // Mika

Kommentarer
Postat av: madde

Hehe låter som en rolig dag på jobbet hihi. Själv strosa jag runt på stan i kapribyxomr lr va de heter så man visa lite av benen haha. Så nu är 20års presenten köpt! Men tyvärr får du ju vänta lite drygt en månad tills jag kommer till byn. :) Puss

2008-04-27 @ 13:05:05
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0