Tvätt tid!

go morgon :)

ja igår blev det inte mycket me mej fast ja sa att jag skulle städa och tvätta hehe damsuga i alla fall :P... så vänta me tvätten tills idag :) ska snart ner te tvättstugan nu det blir nog säkert 3 maskiner skulle ja tror hehe...

igår tog jag det bara lungt hehe :P satt vid tv och datorn ganska mkt hehe men sen va jag faktiskt ute på en cykeltur va ju så underbart väder så tänkte ju att man kan ju inte sitta inne hela dagen :) va skönt cykla först te rud och runt där lite sen cykla jag runt lite i haga borg och så blev det en sväng te lamberget och tillbaka te norrstrand hehe så det blev en sykelturpå ca 1 timme :D...
sen gjorde jag köttfärsås hehe så nu har jag nog hela veckan :P.... gött de slippa laga nått varje dag :)...
va gjorde ja me hmmm..... joo jag betala räkningar det va inge skoj  så nu har jag bara 800kr kvar att leva för :( hoppas att jag får pengar när jag fyller år....

Solen skiner i dag me :D jippi hehe...så det blir säkert en promenad elle så hade jag kanske tänkt att cykla te frikis och träna idag kanske får höra me nina e inge kul att åka själv hehe...
sen har jag tvätten nu då och senare i kväll blir det filmkväll :) skoj skoj ska kolla på "på smällen"  den kan nog va bra tror ja hehe :P....

Valborg nu snart oxå.. hade väl inget planerat men nu ser det ut som att det blir utgång i alla fall emelie fråga mej om jag ville me och kolla på brasan på majbergskogen så det blir nog de och sen blir det nog arena hehe... mysigt :P...

Madde: tycker verkligen att vi ska åka tillbaka dit snart :) skulle vara trevligt och det e ju såå fint

image107

 Mina nya skor som jag köpte på scorett :) sköna sommar skor (sandaler)


ha en underbar Tisdag
puss o kram / mika

Kommentarer
Postat av: Madde

Va ska du inte se på desperata hemmafruar?! =) Filmen på smällen är så där inte jätte bra men helt okey! Hehe! Puss

2008-04-29 @ 16:51:56
URL: http://linkan88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0