fika

hellu

torsdag ida hela dan :) har vart i stanhela dan ida igen hehe.. gick ner te stan vid tolv och mötte upp emelie så vi gick runt lite lämna tillbaka de ena stävlarna sen satt vi och fika på duvans café :) jag åt bakad potatis me skagenröra va jätte gott mums hehe.. sen har vi gått runt i sffärer ite mer träffa linda emelies kompis så hon gick me oss oxå :)
ha vart en trevligt dag me massa prat hehe.. så jag va inte hemma förrän 5 här hade tänkt att jag skulle till friskis och svettis men det börja 17.30 så jag orka inte stresa dit ut me så det fick va får göra det nån an gång hehe..
så jag har strykt upp all tvätt i stället,betalat räkningar och så känner mej riktigt duktig..



nu har jag och louise bokat biljett te tåget imorn ner te gbg :) de ha gjort om på sj sida så det va värsta krångligt att boka nu vi fick te slut sitta där det är till låtet för djur hehe.. inte så bra för mej men det va typ det ända stället om vi skulle sitta bredvid varann. bara vi tar oss ner så e jag nöjd hehe :P så vi e nere i göteborg halv 5 och linda kommer 10 min efter oss me bussen. det skulle blitt dyrare för henne om hon skulle ta tåget. vet inte riktigt hur det va men nått sånt i alla fall..
så imorn blir det nog lungt men på lördag ska vi te liseberg och sen ut på kvällen så det ska bl riktigt roligt :)
har handlat nya kläder te de till och me hehe emelie hjälpte mej att hitta nått :)..

vill gå på Mamma Mia
alla säger att den ska va så bra

pussar // mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0