Kräftkalaset

hej hej

söndagen snart slut och en ny vecka börjar :).. idag jobbat på duvan hela dan sen har jag stor handlat i mat väg va tomt i kylskåpet men nu edet fyllr hehe :) sen dess har jag inte gjort så mkt sutte här och vid tv. och åte hehe...
kom en en tjej idag när jag jobba hon kom fram och prata me mej bara så där fråga hur gammal jag va och om jag jobba mkt.. jag sa att jag jobba extra bara så hon ville ge mej jobberbjudande skulle va nått föredragoch jobb som hon höll i den 25 så hon ville jag skulle komma och höra på det.. jag vette fan verka lite skumt..
imorn blir det jobb igen ska va på mic först senska jag ta ninas lunch :).. slutar kl 3 gött får se va jag ska hitta på sen men det e väl säkert dåligt väder så man får sitta inne ändå.. ska nog snart börja på friskis igen et har ju börjat nu :)...


här e lite bilder från kräftkalaset :D



                
detta va lite utav kvällen och jäklar va skoj vi hade :) kräftkalaset förever hehe :P..

puss// mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0