Mkt gjort :D

hej hej

idag har jag fått en del gjort :) va ganska fint på möra så bestämnde att gå ut och gå så va ute en timme, sen städa jag lägenheten dammsög och städa toan och köket, sen åkte jag ner te hydro och hämta ut lindas H&M paket, och matn e klar :)...
och kl 14 börjar jag jobba på duvan hela eftermiddan så tycker jag har hunne me mkt nu innan :)... riktigt stolt och sen har jag ju vart och sorterat soperna me :P..
igår efter jag kom hem så hände inte mkt kände mej väldigt lat så jag åt och låg framför tvoch datorn hela kvällen hehe... men man får göra det ibland me :P.  den där tanten som kom in te mej när jag jobba och fråga om jag ville ha jobberbjudande hon ringde igår och gissa va det va om.. alovera hah.. ingen ting för mej väl hehe ne det avstyrde jag direkt och hon verka ju helt konstig..
jag ska nog ge ett cv nere på ica här :) nära och bra och jag skulle faktiskt kunna tänka mej att jobba me de. så det får bli snart..

 
kort taget från gästhamen i bengtsfors på kanotmaraton :)

ihelgen blir det dans på bana igen :) sista för i år hehe såå det måste man ju me på :P...hoppas det blir bra väder bara hehe blir ju såmkt roligare då.. och på söndag ska vi ut me torrskogbuss och avtacka för 1 september tar en annan gubbe över bussarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0