seg vecka

hej hej ja usch va denna veckan ha vart seg fast e torsdag imorn äntligen sen e det fredag :) ska jobba på lördag me fick jag reda på idag men på lördag kommer family hit så då åker vi direkt hem efter jag stängt :) sen blir det banan :).. säg att det går lite fortare då hehe.. det känns att man jobbar halv dagar för förut gick ju dagarna jätte fort men då jobba man ju hela dan me. sen fråga han om nästa helg me men då ska ju jag te Göteborg så det fick va.. ska bli jätte skoj att åka ner te götet ett tag och gå på liseberg va en evighet sen jag va där.. börjar bli trött men kan va uppe längre idag för börjar inte förrän två imorn :) Braiga låtar Lazee feat neverstore - hold on lady gaga feat colby o donis - just dance rihanna - disturbia katy perry- i kissed a girl de låtarna som går mest nu på min dator i alla fall hehe :P börjar allvarligt bli trött nu kanske ska dra mej te sängen snart puss o natti natti //mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0