tebaks i k-stad

hej hej :)

nu e det jobb igen efteren veckas ledighet :D känns skönt att komma upp hit igen faktiskt.. har blitt så lat bara jag gått hemma så det e bra för mej att jag ska jobba lite igen :P...
de saknar ju mej här uppe så länge får jag inte va hemma i torrskog hehe :P... han ringde i tisdags då jag fick jobb hela denna veckan börjar imorn och ska jobba ända till nästa lördag :D

har haft en jätte bra vecka förövrigt hemma i torrskog/bengtsfors :)... det börja me på lördagen att det va kanotmaraton och kräftkalaset :P... va me och kolla på kanotmarton nästan från start kusin min va me och paddla så :)...
sen åkte jag till ellen gjorde mej i ordning sen va det förfest hon lissbet :) mkt trevligt..
och kräftkalaset va en del regn men efter några snappsar märkte man inte de hehe :P det va sjkut skoj som alltid gott me kräfter me hehe :P 
kvällen blev dock inte så lång för mej hehe men jag hade skoj den tid jag va där :P...
resten av veckan har jag vart mkt hos mormor och morfar sen har jag vart me sandra och nila me co oxå :) trevligt.... blir så trött på detta regn bara idag har det vart fint men :) blir väl regn imorn igen :(...
torgny melins i laxarby idag me dit skulle man vilja men man kan ju inte vart me överallt fast man hade velat hehe :P...
förra helgens bravader får väl räcka för ett tag haha :P...

jag får lägga upp lite bilder imorn min kamera va vist död nu..

ne nu ska jag nog snart lägga mej ska bli underbart gött att få lägga sig här igen me riktiga kuddar och täcken hehe :P... kommer sova underbart gott och börjar inte förrän tolv imorn så sovmorron :P...
puss o natti natti // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0