torrskog

hej hej

nu har jag tage mej in på denna sega datorn och efter ca en halvtimme kom jag hit jag skulle hehe :P... det gäller att ha tålamod om man ska ut på internet här hehe :)
idag e det i alla fall tisdag och i eftermidda bär det iväg upp te karlstad igen :) linda ska me upp oxå för hon ska te skolan imorn och skriva in sej på en kurs.. och ikväll ska vi på bio ska kolla på ARN den nya :) aldrig vart på bion i karlstad så det ska bli nice..
igår va jag te mormor vi fiska hela förmiddan typ va underbart på sjön solen stekte som mest nappa inte så jätte bra men vi fick väl i alla fall ett 20 tal :) så det blev lite aborre att käka :)..

i lördags jobba jag te 4 på mic, mamma, pappa, syrran och patrik va me i karlstad då. och självklart när jag står på mic så händer det ju alltid nått joo brandlarmet gick i hela mitt i city så det va bara att bege sej ut och låsa sen fick vi stå uite typ 20-30 min innan vi fick gå in igen antagligen va det nån av restaurangerna som hade grillat en kyckling lite för länge hehe.. det va första gången jag ha vart me om det så det va lite pirr men som tur va va det ju inget.. och självklart hade jag en kund då nör larmet gcik så hon blev ju helt nervös men fick göra klart köpet i alla fall :) ...
sen va det hem göra sej i ordning och sen upp te bana :) va inte mkt folk vilket inte va så kul men musiken va faktiskt jätte bra..men kallt blev det på kväll brrrr.....

på söndagen åkte vi te norebyn me alla torrskogsbuss förare mm va över 50 pers.. för atta avtacka och välkommna den nye steve som ska ta över torrskogs buss framöver.. fick jätte god mat :) va lax och potis och kött det va blandat men allt va super gott mums :).. sen va det massa tjöt och vi hade ju tur me vädret va jätte fint och det va ju jätte fint inne på norebyn har aldrig vart där ja så det va riktigt trevligt...

te helgen blir det Gbg för hele slanten hehe ska bli riktigt skojsigt :D 

puss o kram // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0