21 dec

God Morgon :)

idag e det söndag bara tre jobb dagar kvar nu sen får jag åka hem :).. har precis komme upp typ ska ta mej frukost snart sen får jag diska och röjja upp lite och duscha innan jag åker te lollo.

igår höll jag på me tvätten ända te kl 9 sen blev jag sittandes vid tv och datorn till kl va 01 typ hehe.. det va fest här igår me på övervåningen igen så kände väl att jag kunde va uppe en stund hade ändå inte kunnat somna hehe..

ser ut att bli väldigt fint väder idag :) gött man blir genast på bättre humör tycker ja hehe

nu får jag fortsätta me diskningen men ni får ha en bra söndag och 4 advent e det idag me väl :) ...

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0