Agnes - release me



God morgon :) bjuder på en låt så här på morron kvisten, agnes nya som jag tycker e jätte bra hehe...

Idag e det jobba som gäller igen 13.30-20 på mic..
imorn åker jag hemhem kan det verkligen va sant hehe åå va underbart va jag längtar ska bli så gött att få träffa sina katter igen hihi de har jag saknat mkt mkt :) åker 15.05 imorn till årjäng så är jag framme 16.40 så kommer mam och pap och hämtar mej där :) jag e väldigt glad att jag fick jobba förmiddan imorn annars hade det blitt väldigt sent för mej att åka hem och det e ju inge kul, så när jag kommer hem imorn ska vi griljera skinkan och pynta granen och göra knäck hehe :)

nu ska jag fortsätta packa lite sen får det blir att göra sig i ordning för ska hinna in på systemet en sväng innan jag börjar tänkte jag ;)

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0