Back in town

Hej hej

Nu är jag uppe i karlstad igen, hade gärna vart hemma ett par dar te men nu e det jobb som gäller sen e det nyårsafton här i Karlstad :D
Fick åka me Lars-göran och sandra o co upp te karlstad för de skulle på hockey Färjestad-Djurgårn så det passa ju väldigt bra hade så mkt grejjer me upp så det va bra hade blitt jobbigt att släpa me sig det på bussen.

Imorn e det jobba som gäller hele dan 9.15-20 pust hehe nee det ska nog gå bra... nu ska jag bara ta det lungt komma ner i varv kanske packa upp lite julklappar som jag fick, titta på tv och käka nått gott :)



Sammanfattning av Helgen

kom hem det 23 te torrskog fick lite besök hemma bytte julklappar och så sen va det julafton då va det fullrulle me att göra i ordning maten julklapps öppning mm sen va vi te mormor o morfar dit all släkt kom mkt trevligt :)
på juldan va vi först uppe tidigt och va på julottan :) jätte mysigt och det va faktiskt rätt så mkt folk :) sen va det hem, mormor och morfar kom på middag och åt jul rester hehe sen fick jag göra mig i ordning och åka ner te bengtsfors där det va fest på brandberget :D jätte trevligt berättar och lägger ut bilder nån gång :)..
sen va det fredag och då va det e lugn dag sov ganska länge kom hem sent så det va morronrocken som gällde hela dan hehe blev mys me familjen mkt prat och lite groggar även då hehe.
på lördan va det en sväng ner te bengtsfors kolla mellandagsrean lite och kolla runt va en evighets sen jag gick runt i bengtsfors hehe va där me sandra och erica :)
sen va man bjuden på spelkväll på åsen så det blev en tredje dag me groggar hehe :P... mkt kort spel och poker :) skoj skoj..
och idag e det söndag och nu sitter jag här :)

det va lite av vad som hänt under dessa dagarna.. det har vart så skönt att vart hemma ett tag längtar redan tebaka hehe blev så ensamt och tyst nu igen :/...

Nu ska jag nog få i mej nån mat och sätta mej vid tv en stund, får se om jag går ut och går en sväng me för det behövs verkligen efter dessa dagarna som man har värkt i sig mat hehe...

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0