film kväll

Go kväll

har nyss komme hem från jobbet :) idag var det faktiskt en hel del folk så det va riktigt kul hehe det e nu folket börjar fatta att vi har REA hehe :P... fick mitt schema idag me av tomas jobbar alla dagar fram till den 23 men jag slapp jobba annandan :) så blir långledig hela 5 dagar innan jag ska upp och jobba igen den 29 hehe :P.. men det känns väldigt skönt så man får va hemma en stund i torrskog.. sen blir det väl ut me bengtsfors folket på juldan me hehe :D
UNDERBART längtar redan eller har gjort länge hehe :D

Imorn jobbar jag på bergvik 15.30-21.. på förmiddan ska jag bara ta det lungt blir nog film hehe :P.. och städa lite oxå kanske så det ser hyffsat ut när jag lämnar det te veckan hehe :)

Nää nu ska jag göra mej julskink mackor me senap och ett glas mjölk och sätta mej vid tv och kolla på en film har inte bestämt mej för vikken än men har ju några att välja mellan :)..



pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0