god morgon

Fredagen den 12 dec idag.. nu e det bara en vecka kvar te jul typ efter helgen sen e det julafton på onsdag nästa vecka igen :) och sen e det inte långt kvar te nyår :D

Uppe me tuppen e jag idag igen.. trött e jag men det e jag alltid när jag ska upp tidigt ska redan ner te stan vid 9 idag för att jag ska torka av golvet i affärn innan öppning, har en massa jag ska göra idag på jobbet uuuhhh har nästan haft mardrömar om det hehe.. men det ska väl gå bra hoppas jag...

Efter jag ha slutat så ska Lollo möta upp mej så ska vi åka hem hit te mej jag ska laga te mat och så, för i lkväll ska vi dra ut en sväng vet inte vart det blir än men antagligen harrys eller ankan som vanligt hehe :P..
Mor och far ska antagligen inte komma förrän på lördag morron nu för mamma jobba så sent idag så jag tror inte de ville åka upp så sent.. så då kan jag ju lika väl gå ut en sväng i kväll :)

Nu ska jag käka frukost och göra mej i ordning
Have a nice day :D
// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0