jobbar

God morgon!!

skriver ett inlägg från jobbet :) det e verkligen inge folk i hela köpcentrumet så här tidigt, lite idiotiskt att öppna så tidigt tycker jag men men det blir ju mer betalt åt oss hehe :P... allt va städat och klart me så vet inte vad jag ska hitta på denna timmen hoppas det kommer folk snart men det blir väl ännu en lugn dag :/...

slutar kvart i 4 idag sen ska jag nog gå runt lite i affärerna här på bergvik och kika lite innan jag åker hem.. ikväll blir det nog lungt ska nog sätta på en film elle nått :) köpte ju ännu tre filmer till ;P 
Mr Bean på semester, Dreamgirls och På smällen :)

Ha en bra onsdag
kramar// mika

Kommentarer
Postat av: Snyggaste snickarn på stan...

Jaså...du har tid med att sitta med datorn när du jobbar...;)



Kram Totte

2008-12-17 @ 16:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0