julafton

God morgon :)

Idag har jag fått sove ut lite :) sitter och äter frukost nu, för snart bär det av ner te stan te lollo och linda och se vad de håller på me innan vi ska gå och handla maten :P...

jag hitta sladden igår kväll te kameran så jag tänkte bjuda på lite bilder från Julafton

   
Vår fina gran hemma :)


min outfit för kvällen :)

     

1. pappa, morbror och morfar
2. maten
3. mina tre kusiner karin,kristin och sofia
4. föräldrarna, mormor och morfar


all in action :P


truls va oxå me på ett hörn :)


efterätten :)

  
1.mamma och morbros fru 2. julklappsöppning 3. -II-

de va lite bilder från julaftonskvällen hemma hos min mormor och morfar :) va mkt trevligt


nu får jag nog städa upp lite här innan jag ska gå får ju främat ikväll :)

Ha en bra tisdag
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0