julstädar

God Morgon

Så fort jag klev ur sängen börja jag städa hehe.. har vikt ihop allt tvätt nu som jag tvätta igår och så har jag tatt ur sängen och dammsugat den ska snart börja skura köket och hallen..
Det e såå gött när det blir rent det luktar ljuvligt, städa klart toan igår så där e det jätte rent nu och luktar jätte gott :).. Imorn kommer ju mina gäster hit så då ska det va städat klart ska se om jag blir klar nu innan jag ska åka och jobba på bergvik 15.30-20.

Igår på jobbet va det rätt lungt som vanligt.. sen efter så gick jag direkt te Lollo, först åt vi grillad kyckling och fralla sen börja vi me pepparkakorna och lyssna på julmusik :) va inte klara förrän kl va 22 hehe va mkt deg och det blev jätte många pepparkakor mums :)
kolla på hells kitchen sen åkte jag hem då va kl kvart över 23. Gick ut på baksidan för följde me Louise när hon skulle slänga soperna och när hon hade gått in igen kom jag på att jag hade glömt mobilen uppe hos henne så fick springa runt te framsidan men när jag skulle in va den där portkåd grejen av stäng så jag kom inte in :/ så nu har jag ingen mobil får hämta den innan jag åker sen.. hatar att glömma mobilen man blir lite handikapad..
'
ska nog få in mej nå frukost nu innan jag fortsätter me städningen men vi hörs kanske senare

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0