Klar

Nu är jag Klar me julstädningen och det har blitt såå fint :) lagt på röda dukar och hängt upp röda gardiner och skrurat överallt så nu luktar det gott hehe funderar på om jag skulle byta gardiner i rummet me men vi får se det e ju inge fel på dem jag har där nu hehe :) men det e roligt me nytt :P och julmusiken har gått hela dan ur mina högtalare hehe :)

Har laga te mej mat nu så sitter och äter ska snart göra mej i ordning för om en timme ska jag åka ner te stan och hämta min mobil först sen ska jag ut te Bergvik och jobba.

Glömde säga förut oxå att det SNÖAR i Karlstad idag jättefint och det ha blitt lite kallare me såå får hoppas att det ligger kvar en stund.

Pussar //mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0