Längtar efter julen

God morgon

Det va underbart att få sova ut inatt va verkligen jätte trött, men nu va jag tvungen att gå upp låg och tänkte och vridde mej en massa så det va bara att stiga ur sängen.
jag tog nämligen me mej ett par pumps igår från scorett som jag har tänkt att jag ska ha länge och som blir bra te nyår typ.. men när jag testa dem igår så, de e jätte söta och så men jag måste ju tänka praktisktisk oxå det e väldigt höga och smal klack så jag tror inte jag kan gå i dem en hel dag faktiskt sen blir jag ju typ ett huvve längre än alla andra hehe.. nee så idag ska jag lämna tillbaka dem se om jag kan hitta nått bättre i stället...fast dom e såå himla söta så kan bli svårt.


                                      de e underbara eller hur vad tycker ni jag ska göra???



Idag ska jag jobba på MIc 15-19 så det blir en kort dag men det e bara gött för igår jobba jag ju länge 9,5 timme jobba jag igår :/....
ska försöka åka ner lite tidigare för ska kolla lite i affärer :) sen måste jag ju lämna in skorna...

Nu har syrran åkt i alla fall så nu e man själv va ju ett tag sen hehe.. men det blir nog hem direkt efter jobbet för på onsdag ska jag upp tidigt igen om jobba på bergvik...

Längtar väldigt mkt till jul nu så man kan få  komma hemhem och träffa familjen och mina katter som jag har vart utan så länge nu :(... jag får tänka som så att lönen blir maffig i januari istället och då kommer jag nog kunna va hemma en hel del :D men det skulle va väldigt gött om man fick åka hem i helgen.. men nu e det som de e har man lovat så har man.

Nu väntar frukosten sen ska jag ut och posta ett brev :)
ha en underbar tisdag
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0