Riktigt Seg dag

Hej hej

Idag på Jobbet har det vart det segaste jag vart me om typ även om jag bara stod där 4,5 timmar så känndes det som en evighet typ.  Va typ "nada" folk i alla fall ingen som handla jag kanske solde två par tofflor och en sko typ och så fick jag självklart returer så det va inget att hurra för i kassan idag inte.. TRÅK.. Jag hoppas för all del att det inte blir lika lungt imorn då ska jag vara på Bergvik 9.45-15.45...



Ikväll e det säsongsavslutning på Desperate får man ju bara inte missa... ni ska väl kolla? 

Idag e det redan en veckan sen jag och Lollo var i Ullared hehe ojoj va tiden springer iväg hehe, te helgen e det ju lucia nån som ska ut?? för min del får det nog bli lungt då mor och far kommer hit och så har jag inga pengar heller fast det e ju tradition att va ute på lucia men jag får nog bryta det iår tyvärr...

Hoppas ni haft en Trevlig Tisdag nu ska jag lägga mej i soffan
pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0