snart snart snart

Hej hej :)

Nu har jag komme hem från jobbet, har vart ganska mkt folk idag har haft o göra hela tiden så det blev mkt bra i kassan idag skönt de hehe :) blir tomas glad hehe...
har satt mej nu tatt två knäcke mackor me skinka och ett glas me vaniljyoghurt hehe mumsigt musigt... ska inte va uppe allt förlänge vill att det ska bli tisdag morron snart hehe jag ska upp och jobba me så det får inte bli för sent inte.. jobbar på mic imorn på förmiddan sen åker jag HEEEEEMMM till kära torrskog :D

innan jag börja jobba idag handla jag de sista julklapparna =) på systemet hehe men det e alltid bra sånt folk vill ha och det har man nytta av eller hur?? låter som jag köper te nån alkolist hehe nee verkligen inte jag köpte faktiskt en vinglögg jag hoppas att den blir bra men som man läste på etiketten så lät den faktiskt väldigt god :) 

 Va sjukt mkt folk ute idag på stan tänk att folk egentligen ska ut och handla de sista dagarna innan jul man kan ju inte säga precis att det e såå roligt att handla, denna tiden ska man va hemma me familjen och ta det lungt eller?? jag och jenny fundera lite kring detta idag hehe.. men men de får väl hålla på det e ju bra för handeln dock hehe :P...
jag skulle inte ha nån lust att gå runt och julhandla dan innan i alla fall...



ursäkta men vart f'n är snön???????? jag vill ha SNÖ på jul annars e det inte lika kul eller ja det e ju så himla mkt finare och mysigare om det e snö ute, det som va så fint för ett tag sen och nu e allt borta men det viste man väl att det skulle försvinna innan jul :(...
det har blitt lite kallare ute i alla fall såå man kan ju hoppas att det i alla fall kommer några snöflingor lagom te jul..

 
detta är min nyårsblåsa :)

nu ska jag nog ordna lite grejjor innan det e läggdags

natti natti puss// mika



Kommentarer
Postat av: M I K K A E L O

sv; aha det kanske du har! :D



Fin klänning =)

2008-12-22 @ 22:01:10
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: Ellen [Alatariiel]

Svar: Tack så mycket ;D <3

2008-12-22 @ 22:27:48
URL: http://alatariiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0