torsdag 4 dec

God Morgon

Gick upp lite tidigare idag för måste börja städa såå nu har jag dammsugat klart sen har jag vädrat och skakat filtar och kuddar bytte ut ljus te julljus och såå, igår torka jag hela den stora hyllan den va dammig usch sen torka jag runt på borden och såå satta upp ljusstaken i fönstret :) såå nu är jag på god väg hehe ska skura och tvätta och byta i sängen, diska och grejja lite sen e det klart :D gött...

Ska snart gå ner me tvätten har 10-14 men jag börjar jobba 13, det e tur att det e 3 maskiner som man kan köra samtidigt hihi :P

Sov så underbart gott i natt :) är väl för man inte ha låge i sin egen säng på två nätter... och jag kunde andas utan problem ;)

Ikväll Blir det Pepparkaks bakning :D gött me deg haha :P.. då har jag pepparkakor att bjuda på min gäster när de kommer de e ju super bra hehe :)
På Fredag kommer Linda te Lollo me så på Lördag blir det lite Party hos Lollo :) så jag och Sandra ska dit trevligt trevligt...

NU ska jag gåå ner me tvättan

Pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0