tvättar

Hej hej

Nu har jag komme hem från outleten fick jobba en timme till än sagt så det blev ju lite extra cash :D micke körde hem mej oxå mkt snäll så jag slapp vänta på nån buss :)
så har precis vart nere och satt på tre tvättmaskiner..

Va jätte roligt på outleten idag :) lagerkompaniet som det heter jobba jag på idag då.. va folk hela tiden så man bara stod och tog betalt typ hela tiden hehe men det va skojsigt tiden gick ju fort nu.. ska antagligen få jobba där nån mer gång framöver för micke så då har jag ju lite jobb där i alla fall i januari och det e ju skönt :)
var jag, johanna och micke som jobba sen va tomas där me och stod på scoretts sida då :P hade så fina t-shirtar på oss som det stod lagerkompaniet på alla tre hehe :) ja det va skoj i alla fall och nu känns det mkt bättre nu e det bara 3 dar kvar sen åker jag hem te torrskog :D

Imorn ska jag te lollo på morron så ska vi planera lite mer inför nyår :) men först får jag nog diska och sånt här innan börjar ju inte förrän 4 imorn på bergvik.

nu ska jag laga te nån mat

pussar //mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0