utmanad av Madde

8 Favoritprogram
1. Dessperate Housewife
2. Gossip Girl
3. Greys Anatomy
4. One Tree Hill
5. Bonde söker fru
6. dirty sexy money
7. Vänner
8. House

8 Saker jag gjorde igår
1. va i Ullared
2. åkte buss
3. käka
4. shoppa
5. lekte me hundarna
6. kolla datorn
7. kolla tv
8. sov

8 Saker jag ser fram emot.
1. JULEN :D
2. Helgen
3. sulstädning
4. julbord
5. Julafton hos mormor och morfar
6. Nyår
7. baka pepparkakor
8. Framtiden


8 Favorit restauranger
1. Wayne´s
2. Coffé house
3. norrstrands pizzeria
4. Mammas mat
5. Mormors mat
6. Min mat
7. ikea
8. duvans Café

8 Saker på min önskelista.
1. Hårtork
2. grytor
3. Pengar
4. Bil
5. Pandora Pärlor
6. En resa
7. Parfym
8. Dessperate boxarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0