värker i kroppen :/

hej hej

Har vart hemma i lite över en timme nu :) har ont i fötterna och kroppen känner mej som en gammal kärring hehe har stått upp hela dan mkt folk och mkt spring 10,5 timme utan att sitta ner kan knapt trot själv.. är såååå glad attjag får sov morron imorn i alla fall för då börjar jag inte förrän 14 men måste ändå ner te stan före för ska inhandla maten te nyår :D

Idag fick jag me mej mina Alovera juicer från mic har smakat på persika och vita äpplen jätte goda båda faktiskt hehe så nu kommer jag bli friskt som en nöt kärna hehe har annanas och mango kvar kan tänka mej att de e ännu godare hehe :) fick dessa juicer av självaste bossen på scorett men orkar inte dra me mej de hem te torrskog så det fick ligga kvar på mic men nu e de här hehe :) det va ingen som hade nallat heller bra de :P..

hittar inte min sladd te kameran så det blev svårt att lägga in de nya bilderna tyvärr :( men ska leta lite till...

usch va jag fryser de får nog snart bli sängen och lägga sej under tänket för varmt va det inte här nu inte usch usch e såå jäkla kalt ute me såå kanske e därför..

Pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0