Dalsland

hej hej!!

nu e jag hemma i karlstad igen :) kändes lite skumt att komma hem te torrskog igen, tystnaden, lugnet, och så bengtsfors dött och trist hehe....
va mysigt att se sina katter igen :P gjorde inte så mkt satt mest framför tven och såå har jag hälsat på mormor och morfar me...
det e gött att va tilbaka i stan :D ska jobba imorn på bergvik sen har jag inget va jag vet nu hoppas det kommer bli nått mer... på fredag blir det fest igen hehe :P ute varje helg nu får nog lugna ner mej lite hehe... ne men det ska bli jätte skoj ska vara här och förfesta jag, emelie, emelia, lotta, sofia och några till så det blir full lägenhet hehe ska bli riktigt skoj...

var ute i lördags :) först va vi på ett ställe som heter "RumpanBar" det va inte så skoj va 25 års kalas för en som gick i lindas klass jag stack ner te stan sen ochträffa emelie såå gick vi te arena hehe :) va jätte roligt träffa några bengtsforsingar me hehe :P sen fick man sällskap på vägen hem mkt trevligt <3

lite bilder från "RumpanBar"
image34 Linda i Bålen hehe :P

image35
                           Lokalen där vi satt och åt tacos

image36

                     Linnea, Linda, Jag och Marie 

 
nu ska jag sätta mej framför tven :) bye bye
  pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0