Eye to Eye

hej!!

idag har det vart en till helt underbar dag :) asså vädret hehe... solen e helt underbar hehe kolla på termometern förut idag då kl va 12 kanske va 20 grader här vid väggen :D helt UNDERBART längtar till sommaren nu som bara den ååå detkommer bli så mysigt.. varmt o skönt...
maria på scorett ringde när kl va 11 och fråga om jag vill hoppa in och jobba :P självklart säger man ju då hehe så det blev några timmar :D gött de imorn ska jag me jobba och på fredag oxå :)..
jag vill ha så mkt skor nu harfått in massa gulliga och fina skor vill ha men känner att jag måste snåla lite det ska först och främst räcka till hyran, el, bredband, tv och allt sånt och det blir en del såå måste snåla....
på monkei hade de SJUK rea nu igen hehe 20 kr på alla rea varor hehe så jenny köpte 5 par jeans för 100 kr hehe det e helt galet ni tänker säkert va fan e det för några fula jeans då men det e faktiskt hur snygga som helst kanske skulle ha gått in och köpt mej ett par jag me hallå 20 kr liksom hehe men det va jätte mycket folk man fick ju räkna me att stå i kö i minst en halvtimme i alla fall så jag spara mina 20 kr hehe

gick fram och tilbaka te jobbet idag me :) mitt busskort har gått ut och så va det ju så vackert väder :D först hade jag tänkt att cykla in så jag gjorde mej i ordning och gick ner te förrådet och skulle ta ut cykeln. prova nog alla nycklar och det va ingen som passa och jag va så säker på att jag hade den cykel nykeln för jag har ju cyklat förrut men då kom jag tillslut på att jag hade ju lindas nycklar då :( så det blev ingen cykel tur SURT men nu kommer syrran upp imorn kväll så då får jag nycklarna hehe :P hon ska upp och prata me sin mentor igen..

Alla <3 Dag imorn :) hoppas på en glad överraskning hehe...

massa pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0