23/1-08

Hej!

onsdag i dag veckan går fort hehe :P snart helg gött det dåkommer sandra hit och håler mej sällskap ska bli roligt hehe :P...
jobbar på lördag men det får gåå...idag joba jag hela dan från 9.45-19 jobbigt har ont i fötterna som bare den står hela tiden hinner inte sitta nån gång och min mat fick ja slänga i mig i farten hehe det e inte alltid skoj o stå själv i affären :(.....
hade emelie me mej på förmiddan men hehe fick nya skyltar som vi satte upp såå nu e det halva REA priset på massa skor hehe så det har vart en del folk.

imorn har jag sov morron gött hehe :P men har tvättid kl 10 så hehe men det e bra :P....
 
längtar verkligen efter sommaren nu det e såå fruktansvärt uschligt väder ute snöar,regnar,snöar,regnar hela tiden blir bara en massa blask ute usch!!!
men busschaufförena kör som om det vore sommar ute hehe helt galna det e tur det går bra :P....

har skreve en hel lista på va jag ska ha på IKEA nu hehe :P när jag laga mat igår märkte man verkligen va det fattas grejer hehe såå MÅSTE verkligen dit snart... får tex äta fligerna på möra me gaffel hehe äger bara två gafflar inga skedar eller knivar hehe lodis elle vadå hehe :D

ne nu ska jag kolla på TV börjar en bra film på 3:an :)

pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0