HAPPY!!!! :D

heej!!

min dator är hel igen hehe :P hehe överlycklig... fan va nere ochlessen man blir egentligen av att ens dator inte fungerar har vart sååhimla tomt utan den de dagarna som man vart utan den hehe...
man blir så binden till datornnu när man har och internett fungerar dygnet runt i torrskog hade jag inte brytt mig såå mkt däre man ju aldrig ute på internett hehe :P...
nee det gick smidigt kan jag säga endå hehe i fredags kväll va det väll som datorn pajja efter som vi stoppa in det dumma minneskortet va nere te expert dåpå kväll men de kunde inte göra nått det sa bara att jag skulle försöka få ut det själv men det ledde ju te det värre datorn pajja helt gick inte att få igång... då blev jag J*vligt sur kan jag säga och lesen förståss lördagen och söndagen fick ju gå bra jobba ju ochsenså hade sandra me sej sin dator såå satt vid den. i måndags gick jag ner te audio video här inorrstarnd me datorn me det kunde inte heller göra nått men han tippsa om office affärn inne i stan så jag åkte dit me en gång och där sa de att jag skulle lämna in den på derasoffice verkstad :) såå jag fick nummer och ringde såå jag fick åka dit idag efter jobbet när jagkom dit viste de att det va det me minnes kortet för det hade jag ju sagt i telefon först sa det att en modul grej kan ha förstörs såå det skulle kosta runt 3000 4000.. men de tog in datorn och jag fick sitta ner och vänta tpg väl inte mer än 5 min såå kom han ut me datorn:D "ja detta ser ju ut att funka som det ska och minnes koretet e det nog inge fel på heller" såå jag fråga lite nervöst "jaha och hur mkt kommer detta kosta"  och de sa "vi bjuder på det" hehe jag va lyckligaste personen just då hehe

ja hehe min lilla historia om detta äventyr hehe :P 
 

sandra kommer inte bli fatig hehe :P

pussar //mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0