helvetes helg!!!



fyy fan säger jag bara.. allt går bara åt helvete först paja vid datorn me att vi stoppa in ett minnes kort och det går inte att få ut och nu funkar inte datorn över huvve taget såå det måste in på lagning arg arg arg....
sen har jag vält ner min fina ljus lyckta så den gick i tusen bitar "snyft"

att sandra e här e ju skoj men allvarligt talat så tror jag hon drog me sej nån jävla otur det funkar inte asså blir såå arg och jag e såå sur på mej själv och sen att mamma och pappa skäller på mej gör det defenetivt inte bättre

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

imorn ska vi bara sitta i soffan och inte röra nått..

sen på jobbet står själv i en stor butik me tusen folkj e lönehelg såå ja fyy fan fick inte en lungn stund på hela dan folk e sjuka i huvve när det e REA rycker och slänger grejer precis där de står asså jag fattar inte jag vet inte om jag e en butik människa... men snart e väl REA över hoppas jag orkar inte......

förbannad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0