rosta bröd

hej!!

idag e det torsdag och jag e ledig. har jobba mån tis och onsag ochså ska jagjobba imorn fredag :)...
såå idag ska jag och syrran till IKEA och handla lite :D hon komhit i förr går kväll för hon skulle pratame sin metor hehe jaja fattar mej inte på sånt men det blir säkert bra... 
i helgen på lördag ska jag och syran på PARTY lindas kompis nina fyller 25 komer bli en jäkla massafolk men jag känner igen :( men hoppas jag kommer få lära känna några på det viset hehe :P.. blir det får tråkigt får jag väl ringa emelie...

igår när jag jobba hade  det visst komme in en tjej och frågat emelie vem hon jobba me och sen hadehon gått jag va inne på lagret då såå jag hann inte se vem det va men hon hade sagt att hon kände mej och att hon va hemifrån...  skumt asså men det får man väl snart redapå vem det va :)...

nu ska jag käka frukost sen ska jag gåneroch tvätta igen :P

puss hej

Kommentarer
Postat av: elaine

rostad bröd är gott :)

2008-01-31 @ 09:45:55
URL: http://elaine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0