torsdag

hej hej!!

igår åkte jag till säfle vid 13.25 så var där ca 14.20 jag och snadra gick och handla mat först köpte så vi gjorde tacos :) mumma hehe blev fan propp mätt hehe.... satt åtjöta och kolla på film " shrek 3" rättbra faktiskt hehe diggar åsnan :P...
sov över där så åkte me tidiga bussen i morse så var i karlstad ungefär kl halv 9 sen börja man jobba kl 14.00 till 19.00 :)

nu sitter jag här och gör inte så mkt vettigt hehe.....

snart flyttar syrran ut :D underbart hehe.. den 17 jan tror jag hon skulle flytta hehe nästa vecka :P.. gött att va själv...
ska göra denna lägenheten till min egen ska bli så kul längtar hehe...

<3 henrik <3

massa pussar // mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0