bränd

hej hej!!

nu är jag uppe i karlstad igen.. va en prosses om hur man skulle komma upp, pappa kunde inte för han körde buss, mamma jobba och sen skulle hon på personal fest, linda jobba sent så jag va ensam hemma och ingen bil fanns det så blev väldigt jobbigt om hur jag skulle ta mej te årjäng, tänkte åka me sandra o co ner te bengtsfors men det va så himla tidigt så det sket sig.. fick ringa mormor nöd fall men hon följde me upp te årjäng som tur va.. kände mej lite taskigt för hon fick ju köra mej ner te bengtsfors igår me... men va gör man jobbar ju imorn så va tvungen att komma upp...

idag annars på dan har jag vart me elin och sikkan och fika på sommarcafét i torrskog :) som öppna i tisdags :D väfflorna där e sååå goda så rekomenderar er att åka dit :D erica och annika skötte sej allt bra tycker jag i cafét..

nu ska jag jobba hela helgen fre,lör och sön jobbar hela dagar alla dar... sen får jag schema imorn äntligen hehe :P... men har en stark känsla av att jag kommer få jobba JÄÄTTE MYCKE... tomas sa att jag skulle jobba hela nästa vecka me, mån, tis, ons, tors, och fre... det värsta e att madde.linda och louise kommer hit ska ju gå på rix fm festivalen :D så får se om jag kanske kan byta me nån så jag i alla fall får eftermidda på torsdag i sånna fall... men jag vet ju inte hur schemat ser ut än vet bara att jag jobbar men det måste ju kunde gå att byta me nån brukar inte va nå problem annars...

har ju vart hemma i några dagar nu åkte hem i måndags kväll efter jag hade jobbat.. på tisdagen gjorde jag inte så mkt sola lite ute och tog det bara lungt på hemma plan gosa me katterna :).. på onsdagen åkte jag me mormor ner te bengtsfors där jag sen åkte me madde och katja vidare till deras ställe där de har sin husvagn vid vattnet.. bäckefors typ.. så där låg vi och sola och gotta oss hela dan va ute och rodde och det va ju helt underbart väder helt stilla och klarblå himmel :)
får erkänna att jag brände mej lite granna som alltid e så känslig om jag ligger länge :P.. men det går över i brunhet får vi hoppas det e mest bröstet som e rött....
sen idag va jag me elin och sikkan då  :) och nu e jag här...

lite bilder från onsdagen :)


        

pussar// mika
 

Kommentarer
Postat av: madde

gahh va är de för bild du lägger in på mig. haha

2008-07-04 @ 19:47:41
URL: http://linkan88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0