massvis me jobb

hej hej

jag bara jobbar jobbar och jobbar nu idag har jag gjort min 7 dag i rad har tre dagar till i rad sen blir det vila som tur e.. orkar inte me nått ju kommer hem,äter och sover sen upp te jobbet igen...
har vart ute på bergvik idag hela dagen från 9.45-18 så det va långdag igen.. imorn blir det bara fyra timmar skönt lite sov möra imorn underbart :D....
va tänkt att man skulle ut idag igen hade gratis biljetter te nöjjes men kände att jag verkligen inte hade nån ork bättre att jag får sova ut...

SNART e det sunne :D ska bli så grymt skoj :P... fast en del fattiglappar har hoppat av så blev vi allt fyra tillslut ändå och det känns väldigt bra får jag säga :) torrskogpower säger jag bara ...
åker på onsdag me camilla upp :) slapp ha bilen ner och det känns bra... på tisdag kväll kommer mor och far hit och hämtar mej jobbar till 7 men efter det bär det av hem har en massa packning som ska me och så..
ska vara där 23-27 juli hoppas vädret blir bra bara blir ju bara bättre då :D...

ne nu ska jag nog faktiskt gå och lägga mej snart tror jag börjar bli trött sen e det en dag imorn me
natti natti kram // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0