sol sol sol

hej hej :)

nu e min tredje ång dag gjort och det känns härligt gott hehe :P en kortdag imorn men på fredag blir det långdag igen hehe fick i alla fall bytt på lördagen så jag jobba i stan i stället för ute på bergvik och det känns gött för då kommer jag hem te torrskog lite tidigare oxå :)..
på söndag e det fisketävling tänkte att jag skulle me på det men det verkar ju som att det ska bli piss väder igen te helgen och då e det ju inte så kul att fiska kanske, sen börjar jag jobba på måndag igen så jag får allt se om jag orkar me det.
min lägenhet e väldigt varm och det e inte konstig för solen liggerpå här hela dan.. en fläkt hade inte vart fel.. ska snart gå och lägga mej nu ska ju ändå upp tidigt fast jag har halv dag på bergvik.

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kräftkalaset 9 agu :D bokat o klart :P

natti natti // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0