SommarPlaza :P

hej hej

idag e det torsdag har jobbat sussis förmidda på mic idag, gött att de inte va heldag blir ju helt slut körd när jag kommer hem.. igår jobba jag heldag på duvan ochdet e så fruktansvärt varmt där inne så man storknar ju nästan det e nått fel på ventilationen så det e typ över 30 grader där inne jätte jobbigt..
sen direkt efter duvan igår så gick jag till sandgrund och träffa jobb gänget som satt där och hade lite picnick :)... mys mys... så vi satt där väl till kl va halv 11 nästan så vi gick till sommar plaza :D vi va väl ett gäng på 10-12 st.. och det e 23 påplaza va livrädd att jag inte skulle komma in men det gjorde jag hehe :P ganska nöjd hehe... det va häftigt må jag säga inne på plaza alltså hehe så nu har man vart där me hehe :P...
men fick inte bli så jätte länge eftersom jag joba förmiddan idag tog inte så mkt men trött va jag verkligen plus att man inte sov hemma i natt heller då blir man ju ännu tröttare ;)...

laddar nu för en lång dag imorn igen ska först va på duvan sen til bergvik till 20 så det blir 9 timmars pass..pust jag kommer va helt slutkörd isunne så somnar jag innan vi kommit in på stället vet ni varför hehe :P... men ska allt försöka hålla mej vaken ska lägga mej tidigt idag...


här sitter gänget i gräset vid sandgrund och myser :) nina,helen,marie,sussi,kathrina,katta,carina och lena sen kom micke oxå :) 

puss//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0