kalas

hej hej!

har precis komma in efter en timmes promenad :) gött... idag ska jag inte göra så mkt packa lite och sen vid 15 ska jag åka te årjäng me bussen så komer syrran och hämtar mej där :),,
undrar hur långt de kommit på bygget nu hehe spänande hehe :P
imorn blir det kalas på sätebana för camilla och björn :D ska bli jätte roligt.. vet inte vad jag ska ha på mej bara så jag har me mej nästan hela garderoben hem hehe :P...
vill ha nått nytt men jag hittar ju fan inget hehe.. och vet man inte vad man ska ha så e det svårt hehe...

igår va det fullt ös hele dan typ  hehe kvart över ett gick jag ner te statiol och ställde mej och vänta på Emelies familj dekom runt 20 i.... hehe jag fråga nathalie hennes syrra vad det hade för bil så jag viste hehe.. vi har ingen bil sa hon utan en buss haha :P .. de e 7 syskon så okey det behövs nog en buss hehe trodde ju inte de men hehe... de va trevliga alihop och mamman hehe frän :)...
väl inne i stan när vi hade fått parkering te slut så ställde vi oss nere vid torget och invänta på att Emelie skulle springa ut hehe.. va hur mkt folk som helst det va kaos me bilar och bussar herregud och det va massa korteser för det va ju andra studenter på andra skoler som hade gått ut redan hehe... när kl va närmare tre sprang de ut tog ett tag innan vi fick tag på emelie hehe det e ju den största skolan i karlstad så det va flera tusen elever typ...
efter vi hade firat henne hängt på na massa grejer så skulle hon ivägoch åka cadilack hehe me några kompisar så då försvan hon igen hehe... vi åkte hem te henne då i skattkär fick smörgåstårta och vanlig tårta :) va säkert 30 pres hehe men det va trevligt folket där va jätte snälla och roliga hehe...
Emelie kom sen när kl va 5 halv 6 nånting :)
när kl va sju åkte vi in te stan igen jag och Emelie.. hon skulle te nöjjes det skulle jag me egentligen men va super trött efter den dan och såhar jag dåligt me pengar så det fick va...
men jag hade verkligen jätte trevligt heladan :D


denna damen gcik ut :) detta är precis när hon hittat oss hehe :D gladare än nån annan hehe...


   syrran nathalie och emelie  Emelie, Lotta och Tessa   när hon kom hem i cadilacken  


nu ska jag röjja lite här i lägenhet innan jag beger mej ner te stan måste prata lite me tomas och sen ska jag kolla lite kläder hehe :P.. om man hittar nåt snyggt att ha på sej kanske :P..

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0