mkt nu

hej hej!!

nu e det redan 8 juni... söndag ida och jag ha jobbat, jobba igår me och ska jag mpn,tis,och ons oxå hehe skojsigt money money haha :P

va ett tag sen jag skrev här men om jag ska sammanfatta det litegrann va jag ha gjort så har jag vart hemma i torrskog litegrann tatt det lungt och varmt me familjen sen på torsdan den 5 juni va jag mamma och sikkan ner te uddevalla på Elins student :D va trevligt va väldigt varmt men hehe..
sen åkte jag upp hit te karlstad på fredag och nu jobbar jag hehe...
ig¨r blev de party :D louise kom hit åt och tjöta på "glada Ankan" mysigt sen blev vi kvar där resten av kväll naten hehe :P:.. fick sällskap av en svensexa haha 12 st va dem men väldigt trevliga lysekils killar hehe....
blev bjudna på drinkar efter drinkar så det va inte lätt att komma där ifrån haha :P....
blev faktiskt bad på natta haha vikka pojkar herregud men kul hade vi det ska jag inte säga nått emot.. jag och louise va inte hemma här i lägen heten före fyra haha den va nog närmare halv 5 innan vi la oss ojojojojoj.. och jag som jobbat idag hehe det va bara att parvla sej upp och te jobbet :D bakfull och gooo tur det inte va såå mkt kunder ida :)

imorn börjar jag två så det ska bli gött att få sova ut lite det behövs hehe... :D

längtar te helgen då det blir världens party 40 års kalas på bana haha jätte kul ska det bli komme 200 pers typ hehe :D fan va det ska bli röj :D....
fast hörde att det kanske skulle bli regn på lördag och den vill vi inte ha dåå ska ju va ute såå jag hoppas det blir fint det kan regna nu och bli fint te helgen hehe...

 en vacker bild hemifrån på min kära frasse

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0