tvättar

go morgon!
början på en ny vecka idag igen... idag ska jag jobba lite på mic sen efter jag ha jobbat ska jag ta bussen till ärjäng har jag tänkt mej om de inte säger att jag ska jobba nått mer iveckan det hoppas jag inte för måste hem och ha lite grejer och träffa folk  :) så jag hoppas jag kan åka hem idag..

nu håller jag på och tvättar har två maskiner på nu så jag passar på att äta frukost mellan hehe innan jag går ner me nästa hög hehe.:P..
har till och me hunne vart ute och gott en sväng blev inte en timme som jag brukar men har gått i alla fall :P..
mer idag vet jag inte va jag ska hitta på innan jag börjar jobba man kanske skulle lägga sej och sola vid sundsta kanske det e ju väldigt fint ute nu :)...

måste ha mitt usb nu SNART bara linda kan få tummen ur röva och ta me det hem nån gång hehe... har så mycke goo musik som jag måste ha hem och få ut på skiva så man har nått att lyssna påi bilen tex hehe :P..
kan inte bränna på denna jag vet inte varför elle jo jag kan men det funkar inte att spela upp den sen cp asså i mic stereo funkar de men inte i bilen och hemma väldigt skumt tycker ja... så får bränna från datorn hemma i torrskog...

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0