work!!

hej hej!!

nu har man komit upp te karlstad igen efter en underbar vistelse hemma i torrskog och bengtsfors me familjen och vännerna :D
åkte hem på torsdagen då mamma kom och hämta mej i åmål, på fredag åkte jag me mormor ner te bengtsfors och handlade sen blev det att man va hemma me familjen i det underbara vädret :)...
på lördagen va jag uppe tidigt då jag och mamma tog en promenad först sen åkte jag te sandra hämta upp henne och sen vidare ner te bengtsfors handla lite, sen hem, mat och sen ut me båten och fiska :D bada för första gången iår hehe.. va väldigt gött faktiskt..
senare på dan åkte jag och sandra ner te åmål på kulturen, blev HC en sväng va me ellenor :).. men det blev kallt och så va det väl ingen höjdare så att va nykter bland allt fullt folk hehe...
va hemma 2 på natta så det blev ju inte så jätte sent ändå som tur va hehe...
söndagen åkte ja te bengtsfors skulle fika me madde :) blev även me ellenor,emma,ida och linda me hehe det va mkt trevligt va väldigt varmt bara hehe men det va skoj och få se folket igen hehe...
åkte hem vid 4 tiden ungefär sen va det direkt på kalas hos kimpan som fyllde 17 år :) trevligt trevligt...
måndagen blev slapp låg nog i solen nästan hela förmiddan sen när mamma kom he åkte vi till E och bada mysigt :D...

idag bar det iväg te karlstad 11.15 från årjäng prata lite me louise på granngården i årjäng innan jag åkte hehe...
börja jobba halv 4 på bregvik te 8 :) ska jobba imorn me 14-19 på mic sen blir det jobb hela helgen och mån tis ons hehe :D mkt jobb nu gött de hehe...
nu på torsdag ska jag, mamma och siggan te uddevalla och fira elin som tar studenten :) trevligt...

ne nu ska jag nog lägga mej har tvätttid imorn 7-10 på möra hehe pust :/... men men måste tvätta hehe...
pussar // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0