happy ;D

åå va livet e underbart ibland :P .....

idag e det fredag äntligen :) iag ska jag stryka min tvätt och diska sen ska jag ta mej en tur ner till stan igen :) på kväll blir det nog Mys :P

igår när jag hade vart nere i stan :) sökte bla jobb hehe äntligen :P sökte först på sundsta badhus och lämna inmitt cv men det verka inte så värst intreserade men men... sen gick ja te CCC och sökte och hon Chefen för restaurangen verka intresserad så jag skulle få komma och provjobba nån gångi april hihi :P skoj... sen lämna jag in mitt cv på Åhlens me men de varka inte heller som e hade nått jobb... jaja jag gjorde i alla fall mitt bästa får seom det ger nått hoppas på det... i alla fall när jag gick hem, först köpte jag påskliljor men på väg hit te mej så hitta jag en mobil den låg på en bänk precis somnån hade sutte där och den hade rammlat ut ur fickan.. jagva helt ensam såg inte nö folk jag kolla på mobilen va en äldre modell av eriksson... men ja lät den ligga kvar hhehe kanske va dumt men ja orka inte gå ner te stan o lämna in den på polisen när jag precis hade vart i stan så får väl hoppas att det va nån annan snäll människa som gjorde det....

ne nu måste jag börja diska och stryka har en känsla av att pappa ringer snart han skulle hämta nö folki karlstad och då e han säkert här tidigare så han ska ha en kopp kaffe hehe :P

puss // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0