Hero

hej hej!!

nu e jag tillbaka i kära Karlstad igen efter att vart hemma i Torrskog några dagar :)... va på ishockey i lördags me mor va skoj Färjestad vann me 5-0 hehe.. satt rätt högt upp men man ser bra när man sitter högt upp men det e fan så brant uuhh... man kan inte va full när man går där uppe i alla fall hehe.... det e rätt mäcktigt den e en fin arena va inte så jätte intresserad av hockyn men hehe det e kul att kolla å folk och va där hehe... sandra o laban me co va där me fast de hade bilen...
efter så åkte jag hem me bussen te Torrskog hehe pappa körde..

hemma har jag inte gjort ett dugg typ vart hos mormor o morfar o hälsat på annars typ bara vart hemma det e gött att va tillbaka hehe det e farigt att va hemma känns somman går upp i vikt me en gång finns  för mkt att äta hehe fy fy nu blir det diet igen hehe nee men det blir inge godis och sånt nu i alla fall... missa friskis och svettis idag :( kom ju upp hit te karlstad kl 18.30 typ..

imorn kommer syrran hit jag vet inte riktigt va hon skulle göra men hon skulle väl träffa sin mentor igen..

på fredag vet jag i alla fall att jag ska jobba igen på bergvik :) gött men det e verkligen alldeles för lite jobb just nu inge skoj alls hoppas att de hör av sej på CCC snart :)

snart e det Gossip Girl  :) yeah hehe :P ..

pussar // mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0